Att komma till skott

Jag har tänkt kolla på film hela kvällen, men har fastnat vid datorn. Det är ofta det blir så i mitt liv, att jag vill göra nåt men inte kommer till skott liksom.

& jag känner mig konstigt orolig i hela kroppen. Finns så mkt jag vill göra med mitt liv just nu, men inget händer liksom. Det är i alla fall sjukt frustrerande! Känns inte heller som att jag kan påverka något så att allt går fortare heller. Tålamod är något jag skulle behöva. Går det att köra på ICA månnetro?


Kommentarer
Postat av: Jana | FRÖKEN GRÖN

Javisst är det hemskt! Och i min stad har detta precis blivit uppmärksammat, han dök nämligen upp i går, men lik förbannat står han där i alla fall. Det MINSTA butiker och kommun kan göra, som ICA i det här fallet, är att sätta upp information för allmänheten. Kasst.

2008-11-30 @ 01:46:54
URL: http://kirkemandragora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0