Det är inget överflöd direkt

Idag har jag jobbat extra, inte illa! Var på jobb 5.30 imorse & gick hem vid 14.30. Har sovit riktigt kasst i natt, tror jag kan ha fått runt två timmars sömn sammanlagt. Detta börjar kännas nu, hade lätt kunnat lägga mig & sova ett tag. Fast gör jag det så är väl hela kvällen förstörd sen, inte för att jag ska göra nåt speciellt, men ändå...

Det är nåt jag kan sakna med att ha pojkvän, man är liksom aldrig riktigt ensam på samma vis som man är nu. Har man pojkvän så har man en som alltid bryr sig om en. Nu sitter jag istället här, en lördagkväll, helt själv! Ingen som bryr sig, ingen som vill hyra film & käka godis, ingen som vill ligga & mysa i soffan, ingen som vill hitta på nåt...

Hade jag haft pojkvän så hade jag uppskattat de ensamma lördagkvällarna mer, då är det liksom tvärtom. Då tycker man att det kan vara skönt om pojkvännen ska ut med sina kompisar eller så, så att man kan ha soffan & tv:n heeelt för sig själv.

Nu är det dessvärre bara ångest. Man blir så beroende när man är själv, även fast det borde vara helt tvärtom egentligen. Man blir beroende av sina kompisar. Jag skickade iväg ett sms till Malin igår & frågade vad hon skulle hitta på ikväll, men hon var upptagen. Jonas jobbar... Isabella åker till Thailand om tre dagar så jag kan tänka mig att hon har fullt upp redan.

Kompisar är inte direkt något jag har i överflöd. De jag snackar med mest är Jonas, Malin & Isabella. Sen finns det ju nån till som jag pratar med lite då & då, men det är ingen jag ringer bara sådär.

Svårt svårt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0