Klockan är snart 05 & jag vågar inte gå på toa!

Jaa, rubriken talar väl ganska mkt för sig själv antar jag?

Jag är en mes! Jag har fått för mig att det spökar utanför min dörr i hallen. Hallen som är det enda hindret mellan mitt rum & toaletten. Innan var det inte så farligt, jag tänkte att jag helt enkelt får stå ut till mamma ska gå upp (om ca en timme). Men nu börjar det tryta! Jag måste verkligen gå på toa, men jag vågar inte!

Det har liksom knakat & nån/nåt öppnar & stänger toadörren i hallen. Först trodde jag att mamma eller brorsan var på toa, men nu har det hållit på & låtit såhär i 3 timmars tid! Håller jag på att förlora förståndet helt & hållet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0