"Får inte lyfta luren!"

Hej hej!

Jag har haft noll lust att blogga de sista dagarna, har verkligen mått kasst! Enda sen jag & min sambo bestämde oss för att göra slut så har jag verkligen försökt att hålla mig ifrån honom, eller vad man ska säga. Han har fortfarande saker hemma hos mig & liknande. Men jag har försökt att höra av mig så lite som möjligt till honom, typ låta bli att ringa & skicka sms.

Annars så kunde vi lätt prata runt fem gånger per dag. Jag trodde att det skulle vara superjobbigt att låta bli att ringa, är annars så lätt att bara lyfta luren & slå numret liksom. Jag har iaf lyckats utmärkt! Jag satte upp en gräns, jag fick bara lov att ringa två gånger om dagen. Detta gjorde jag kanske de två-tre första dagarna. Sen ville jag försöka tävla mot mig själv, se hur lång tid det kunde gå innan jag ringde, det blev längre & längre för varje dag. Det kunde gå dagar innan jag hörde av mig, han hörde av sig desto mer. Men så länge jag kan hålla mig ifrån att ringa eller skicka sms så är jag nöjd!

Sen hjälpte det helt klart en hel del att mitt ex är ett praktsvin, så klart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0