Brainstorm

Här sitter jag. Huvudet är fullt av tankar & funderingar. Dels är jag nervös för imorgon, rädd att jag inte kommer kunna sova så mkt i natt pga det. Hoppas att vovvarna är snälla mot mig när vi ska sova så dem inte ska leka en massa, jobbigt jobbigt!

Annars är det en massa annat att tänka på, bortsett från jobbet. Tänker väldigt mkt på mitt kommande projekt, om man kan kalla det så. Är väldigt beroende av andra människor för att få projektet att gå i lås. Har mailat två stycken av dem som måste godkänna min idé först av alla. Har nog kollat min mail 10 gånger sen jag skickade iväg mailen, inget svar. Är i & för sig söndag så lär väl inte få svar förrän tidigast imorgon. Har jag fått för mig någonting så ska det hända nu, helst igår, är fruktansvärt otålig! Jaja, hoppas att de är intresserade av att höra om min idé. Är de intresserade så är det bara till att gå vidare till nästa steg, vilket nog är det svåraste av allt... Jaja, mer om det när jag kommer så långt!

Nu ska jag ta det lite lugnt & sen försöka komma i säng i tid...

Kommentarer
Postat av: MATILDA

svar: jaa :D fast jag bytte, hihi.

2008-10-10 @ 12:37:11
URL: http://matildahammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0