New job

Kass uppdatering i veckan, I know... Har inte pallat sitta vid datorn nåt när jag varit hemma. Har jobbat heeela veckan. Märks att man bara gått hemma & inte gjort ett skit i en månad, är astrött nu & har varit det varje dag nu i veckan! Är väl så nu innan man kommer in i allt. Plus att det är extra tröttsamt att lära sig alla nya saker & ta in all info man får, usch!

Borde gå & lägga mig nu egentligen. Börjat få rejäl huvudvärk också, är övertrött! Tänkte först bara skriva lite om hur veckan varit. Första två dagarna var riktiga mardrömmar! Hela stället kändes som en enda stor labyrint, hittade inte nånstans! Nu har jag dock fått lite koll på stället, går iaf inte vilse.

Annars, hmm... Har lärt mig lite, fast mkt info på kort tid leder mest till en enda stor gegga i huvudet. Fast tror att det fastnat mer än vad det känns som just nu. Jag är också en sån som vill lära mig allt direkt. Vill bli världsmästare på allt efter första dagen, vilket är totalt omöjligt ju. Plus att jag alltid känner mig ivägen för alla andra på nya ställen, som att jag är en börda för alla de andra som jobbar där. Fast alla har ju varit nya i det nån gång, hoppas att alla kommer ihåg hur det kändes när de själva var i min sits.

Ska jobba kväll nästa vecka, tack & lov! Är fan ingen höjdare att behöva gå upp kl 5 på morgonen, ångest! Visst, tråkigt att jobba kväll också, man går bara & väntar in tiden hemma tills det är dags att köra till jobb, sen går hela dagen där, så kommer man hem vid 24-tiden. Men ja, jag föredrar nog ändå att ha det så. Jobbar man morgon & går upp kl 5 & är hemma vis 16.30 så pallar man ju ändå inte göra nåt på kvällen ändå.

Funderar också på att kanske börja jobba natt när jag lärt mig allt. Finns en som vill byta från natten nämligen, hmm! Värt att fundera på. Jag är nattmänniska annars så hade kanske passat mig bra. Fast kan också bli jobbigt att komma hem på morgonen & försöka sova då när vovvarna är pigga & bara kommer störa mig ändå... Aja, går nog att fixa på nåt sätt, återstår att se hur det blir!

Nu ska jag nog försöka komma i säng, även om det känns lite för "tidigt" att lägga sig vid denna tiden en fredag, men vad gör man inte?! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0