Första dagen

Första dagen på mitt nya jobb imorgon som sagt. Jag har varit nervös inför den dagen enda sedan jag fick jobbet.

Samtidigt som jag tycker att det är skönt att komma till ett nytt ställe så tycker jag att det är hemskt! Massa nya saker som man ska lära sig. Man vill givetvis lära sig allt första dagen & sen kunna det resten av livet. Man får inte göra fel. Man måste vara übersocial & bli omtyckt av alla direkt. Man ska vara snabbt & noggrann, på samma gång.

Givetvis är detta omöjligt, det vet ju både jag & säkert de som jag ska jobba med också. Ändå kommer jag ha megaångest för detta. Jag kommer inte kunna sova en blund i natt, kommer ligga & vrida & vända på mig hela tiden. Kommer vara orolig för att försova mig också, om jag nu somnar...

Kommentarer
Postat av: Mais oui

Lycka till imorgon! Hoppas du kommer att trivas!

2008-10-05 @ 14:40:12
URL: http://maisoui.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0