Helvetesdygn!

Gud vilket smärre helvete det senaste dygnet varit! Var fyllechaffis till min pappa som var på firmafest igår. Körde han först in till stan vid 15.30-tiden, hämtade upp några av hans kollegor på vägen in också.

Sen var jag hemma på kvällen. Körde & hämtade upp pappa & några andra som också ville ha skjuts hem vid 1-tiden i natt. Var hemma vid 2. Var tvungen att försöka sova lite (som givetvis var totalt omöjligt), för sen körde jag mamma & hennes kmpis till stan vid 4.30 imorse för dem skulle till flyget (mot Rhodos!).

Så... Jag var hemma vid 6-tiden imorse. Då var vovvarna pigga & glada, skulle ha mat, skulle ut & allt det där. Slutade med att jag kom i säng vid 7.30 imorse, sov halvdant till 10.30. Tre timmars sömn på typ ett dygn, tack för det!

Behöver jag säga att jag är astrött nu?
Fast vill inte lägga mig & sova nu, då kommer jag vara pigg ikväll & jag måste iaf försöka sova i natt, även om jag mest troligt inte kommer kunna det, första dagen på jobb imorgon... & jag är sååååååååååååååå nervös!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0