Skitsnack & krängande

Ikväll har Jonas varit här hemma & hälsat på. Var ett tag sen vi träffades, så hade en del att snacka om. Alltid väldigt skönt att umgås med honom, kan vara helt sig själv. Hur ofta kan man egentligen sitta i pyjamasbyxor, urtvättad stooor t-shirt & småfettigt hår med en kille (som inte är ens pojkvän)?

Inte ofta! Jaja, som ni säkert förstår på min inte så fina klädsel så har vi bara slappat ikväll, snackat skit, ätit chips & kollat Youtube-klipp. Har precis skjutsat hem honom. Passade på att hämta upp min fulla, odrägliga bror inne i stan när jag ändå hade vägarna förbi.

Nu sitter jag & kränger 70% choklad (har blivit besatt av mörk choklad på sistone) & väljer mellan att gå & lägga mig eller kolla senaste avsnitten av Desperate Housewives &/eller Gossip Girl... Hmmm... Efter en hård arbetsvecka så borde jag unna mig en sen natt/tidig morgon med choklad, cola & seriemarathon!


Just nu min svaghet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0