Mkt att stå i!

Idag har det varit en helt ok dag faktiskt. Har hållit mig sysselsatt hela tiden, mkt tack vare Jonas, tack för det!  Har inte varit hemma mkt alls, vilket är himla skönt med tanke på att man ju flyttat hem till päronen. Försöker hålla mig borta så mkt som möjligt!

Har märkt att jag börjat bli folkskygg, eller har varit det ett tag. Jag åker inte & handlar själv, åker knappt nånstans själv vid närmre eftertanke. I lördags var jag ute med min bror & Jonas, första gången jag är ute på fruktansvärt länge, bara det var väldigt jobbigt! Hade ont i magen dagar innan. Vi gick inte ut i den staden vi brukar gå ut i heller, utan åkte till en stad som är lite mindre, som inte ligger så långt ifrån. Jag ville inte riskera att träffa en massa folk som man känner, så då var det säkrast så. Är nog nåt grymt fel på mig. Eller så är det en övergångsgrej.

Jaja, vet att jag skrev igår att jag skulle svara på kommentarerna idag. Då det, för en gångs skull varit fullt upp (jag har inte suttit inne & ugglat hela dagen som jag brukar) så är jag ganska trött just nu. Tänkte att jag tar ett ryck imorgon istället. Ska försöka sova lite nu!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0