Öka dosen?

Jag är verkligen kass på att uppdatera här. Å andra sidan så har jag denna bloggen för att kunna skriva av mig när jag känner för det, därför det blir så långa inlägg. Även om jag vet att det typ inte är en enda som läser det jag skriver så känns det ändå bättre att ha skrivit av sig allt man tänker på.

Jag började med min anti-dep.medicin för ca tre veckor sen. Det har gått rätt bra, första veckan märkte jag att jag hade lite svårt för att koncentrera mig på saker, plus att jag blev (är fortfarande) trött. Annars har de hjälpt ganska bra. Jag går inte runt & älter en massa skit som jag gjorde innan. Fast de sista dagarna har jag börjat må lite sämre igen. Det börjar liksom kännas sådär konstigt igen, som om nåt fattas liksom. Får hoppas att det bara är tillfälligt, annars kanske jag får ringa doktorn & få ökat dosen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0